30 Jul
30Jul


תקשורת שמטרתה להשיג תוצאות באמצעות התנהלות אסרטיבית, עמידה על רצונותיך כמנהל מבלי לפגוע באחר או בעובד שלך. מנהלים לעיתים תוקפנים במקום להיות אסרטיביים ומעבירים מסרים שמפרים את זכיותיו של האחר.  להתנהל באופן אסרטיבי, היא להעביר דעות ורצונות בצורה מכבדת והוגנת. נשתמש בשפה ברורה ובהירה, עניינית המבוססת על עובדות (בכדי שהצד השני הימנע מפרשנות), שפה שמתבססת על ביטויים חיוביים, תפנו לעובדים בשאלות פתוחות, שהמטרה היא לברר דעות ותפיסות אחרות. תעבירו מסרים באופן יעיל , בצורה אפקטיבית, תפגינו אמפתיה באמצעות הצגת נקודות מבטו של האחר ותפתחו תשתית דיאלוג אמיתי ותימנעו מלקטוע את דברי האחר.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.